sobota, 3 listopada 2012

Zula

Zula, moja Biała Masajka, przyszła na świat dokładnie tydzień temu, podczas II Warszawskiej Akademii Rękodzieła Artystycznego. Poród odbierały Ania i Marta :***
Jestem strrrrrasznie dumna z córeczki :D:D:D
A oto pierwsze jej zdjęcia ;-):






Technika Powertex, to dla mnie odkrycie roku :D
Genialny patent na cuda, po prostu! Tyle możliwości, że nawet nie próbuję zliczyć! Poszperajcie po you tube'ie w poszukiwaniu powetrexowych "tutków", bo na prawdę frajda jest nieziemska :-)
Buziaki!

5 komentarzy:

80 cupcakes pisze...

Ojeju...
Jest

PRZE

PIĘ

KNA.

80 cupcakes pisze...

Dobrze, że ją uratowałaś, bo jako albinoska nie miałaby u siebie łatwego żywota.

UHK Gallery pisze...

Cudna Zula jest i stópki!!!

rudlis pisze...

Przepiękna!!!
Genialna!!
Cudo!
Ja w tej technice tylko bombkę na święta sobie zrobiłam na naszym jarmarku.

rudlis pisze...

Przepiękna!!!
Genialna!!
Cudo!
Ja w tej technice tylko bombkę na święta sobie zrobiłam na naszym jarmarku.