poniedziałek, 24 października 2011

Zima, zima, zima...

...pada pada śnieg - chciałobysię. Trzeba jeszcze trochę poczekać, ale możemy już się bojowo nastawiać na przybycie Pani Zimy. Żeby było Wam przyjemniej w tym oczekiwaniu, zapraszam na słodkości produkcji UHK Gallery. Do wzięcia trzy zimowe kolekcje: obie wersje WINTER GARDEN (oryginalna oraz MINT), a także najmłodsze dziecko: HoHoHo. Jako, że najmłodszej możecie jeszcze nie znać z widzenia, poniżej prezentuję poszczególne papierki, oraz dwa paski z dodatkami doń:

Holly Berry

Very Merry

Christmas Carol

Enjoy the Toy

Christmas Tree

Christmas Candy

oraz papierek z dodatkami w wersji polskiej:
i zagramanicznej:

Candy jest trzydniowe, wpisujcie się w InLinkza poniżej, oraz zostawcie ślad na Waszych blogach. I już :-) A za trzy dni Maszyna Losująca wylosuje osobę, do której pofruną wszystkie trzy zimowe kolekcje UHK Gallery. A jeszcze do północy działa CANDY u UHaKa!





48 komentarzy:

magdalenardo pisze...

Och co to by było za szczęście!
Chyba bym oszalała z radości - aż trzy wspaniałe zestawy!!!

Byłby to wspaniały prezent na urodziny, które mam 2 listopada :p

Pomarzyć dobra rzecz :)

Anonimowy pisze...

Śliczne! Zwłaszcza Holly Berry =)

Kasia Udalska pisze...

To może jak 3 kolekcje i 3 dni candy, to i 3 osoba będzie mieć szczęście, bo wylosuje się numerek 3? :D ;) Przepiękne te papiery!!

Ilona Zbieg pisze...

Gratuluję dzieciaków - są prześliczne;)

Szara pisze...

nie udało się w ekspresowym, to może tu się uda?:P

reniferek pisze...

Ach czemu by i tu nie spróbować :) Pozdrawiam kolorowo...Nad papierkami rozczulam się, bo naprawdę można z nich wyczarować świąteczne nastroje :)

Natka pisze...

O, teraz widać papierki z bliska - są śliczne!

ziutka pisze...

nie mogło mnie tu zabraknąć!
Christmas Tree - mój faworytek ;)
pozdrawiam :)

misz-masz barbary pisze...

papierki są przepiękne
także bardzo chętnie staję w kolejce
pozdrawiam !!!

GosiaMachynia pisze...

śliczne papiery chętnie ustawie się w kolejce może akurat :))

Agnieszka pisze...

Nie wiem czy mam takie szczęście... ale kto nie próbuje ten nie ma :) Pozdrawiam :)

Ala M. pisze...

Choruję na te kolekcje ;)

Rachel pisze...

cudowne papierki, cudowne...wiec niech pan random wylosuje mnie....hehehe:)

Rachel pisze...

....lu oczywiście inna maszyna losująca- do każdej sie szeroko uśmiecham:) hi hi

sikorka pisze...

Papiery niezwykle żywe i cieszące oko ;-) Dlaczego mam sobie odmówić takiej okazji ;D

Ludwisia pisze...

Wszystkie papiery sa sliczne!

leemonqa pisze...

Spróbuję i ja stanąć w kolejce po takie cudeńka:) a może w końcu mi się poszczęści ? i będę miała piękny prezent imieninowy :)

Ewelina pisze...

Swiateczna wspaniala kolekcja, niby klasyczna a ma w sobie to cos! Gratuluje!

Wanda pisze...

kolekcja jest przepiękna, magiczna:)

zielony szpinakk pisze...

Jakie cudne papiery do pokolorowania zimowych klimatów, uwielbiam święta też za ich czerwono-zielone barwy :) moje ulubione

Panna Pandka pisze...

Very Merry zawróciło mi w głowie :D

Joasiunia:) pisze...

Ale są piękne!!!!!!!!!

scrapfantazje pisze...

och... podoba mi sie... marzenie...;)

scrapy_beaty pisze...

Przepiękne papiery :)

Aka pisze...

Polowanie czas zacząć :) Świetne papier, super okazja, więc próbujemy :)

Dagmara pisze...

Piękne papiery, przydałyby się bo niedługo czas zacząć przygotowania do świątecznych podarków :)

80 cupcakes pisze...

I tak cicho siedziałaś... Kiedy Ty to wszystko motasz i jeszcze znajdujesz czas na zbawianie świata? :D

blekota pisze...

Czaderskie papiery, aż mi się palce rwą do kartek! Oj mam wielką chrapkę :)

Kathinna pisze...

ah cóż to byłaby za radość!

Beakie pisze...

piękne były by z nich pocztówki na święta:)

MiZuMi pisze...

Piękne papiery, bardzo chętnie przytuliłabym te urocze "dzieciaczki" do siebie :-)

ROMA pisze...

Nieskromnie powiem, że chcę, chcę, bardzo chcę je mieć!!

karola-2008 pisze...

Cudne te papiery! Przywołują klimat świąt- zapach choinki i pierniczków...

zetkaArt pisze...

Zostawiam ślad :) Chciałobysię :)

niebezpiecznie natchniona pisze...

Jeszcze się nie dorobiłam żadnego typowego papieru. Taki komplet w tym candy przyczyniłby się do rozwoju moich działań tego zakresu :)

frogus_80 pisze...

Mam nadzieję, że jeszcze można się zapisać. Cudowne te papierki. Banerek w pasku bocznym dodany :)

Pozdrawiam

Magda pisze...

I love it! <3 śliczne papiery!!!

Igoria pisze...

Piękne te papierki. Najbardziej podoba mi się ten drugi - biało czerwony. Ależ mi ślinka pociekła - dlatego nie mogę sobie odmówić udziału w Candy. Pozdrawiam!

ArtIs pisze...

Papiery są cudowne!!! szalenie mi się podobają. Byłabym przeszczęśliwa gdyby były moje :)

Boei pisze...

Są cudne! Wpisuję się;)

lewerece pisze...

Piękne papiery!

Beakie pisze...

też bym chciała te papiery są cudnej urody

beakie@wp.pl

AnaEm pisze...

Chyba udało mi się zdążyć do kolejeczki. Pozdrawiam

Marta pisze...

Wspaniały zestaw ja też spróbuję szczęścia.

PARTTE pisze...

Byłoby super wylosować te cudne papierki :-)

Izabela pisze...

Może jeszcze zdążę:)
http://zulcia81.blogspot.com/

Elunia pisze...

przepiękne są te papierki, jak cudnie byłoby je wylosować!

Jadwiga pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.