piątek, 13 kwietnia 2012

AZZURRO - candy


Hurra Azzurro już wydrrukowane! Czyli nowa kolekcja papierów UHK Gallery :D
Oto poszczególne papierki z kolekcji:

La Strada

Matrimonio

Iris

Primavera

Cielo

Nuvola
I do kompletu dwa rodzaje paseczków:

I w związku z premierą papierków ekspresowe candy u mnie (do najbliższej niedzieli 15go kwietnia, do godziny 20:00) i bliźniacze candy u UHK'a i na UHK Gallery Inspiracje! Chętnych zapraszam do zostawienia komentarza pod tym postem oraz informacji o candy na swoim blogu. I życzę powodzenia!
:*

P.S. Bardzo bardzo bardzo dziękuję Małemu Czechowi za nawymyślanie mi po włosku. Nazw :)

138 komentarzy:

Unknown pisze...

To ja baaardzo chętnie przygarnę pod dach:))

Lidka pisze...

Druga w kolejce. Do trzech razy sztuka :)
Przepiękne te papiery, cudo

Kasia Bogatko pisze...

Po prostu muszę się zgłosić, bo papiery są przepiękne!

sylwik pisze...

ja chcę, ja! :D

Nordstjerna pisze...

I ja też :)

Unknown pisze...

fiu fiu... :) chcę je już zmacać i ciachać!

Anilewe pisze...

Świetne papiery, ustawiam się więc w kolejce i liczę na szczęście!

Gunnila pisze...

Śliczne papierki, mam nadzieję, ze będą równie popularne jak poprzednie albo jeszcze bardziej!

Kasia Udalska pisze...

Jest genialna i cudowna!! w mojej ukochanej kolorystyce! Super :* ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście w losowaniu! :D

Marta - Martenka pisze...

Piękne są! :) Ustawiam się w kolejce :)

Pasjoneria pisze...

Ogromnie mi przypadła do gustu ta kolekcja, a że lubię 13 więc może przyniesie mi szczęście :)

pasjabelki pisze...

mmmm marzę o tych papierkach :)

Lili pisze...

ustawiam się, bo są cudowne:) najpiękniejsze ze wszystkich !

Natolin pisze...

gratuluję kolekcji - kolory ma nieziemskie! :)

lilavati pisze...

ale cudne papierki! prędzej czy później i tak do mnie trafią:)

perelka111 pisze...

super papierki,,chetnie je przygarnełabym:)))

Peninia / Gosia pisze...

I ja też się dopiszę:))Cudowne!

scrapy_beaty pisze...

Są cudne !! Ustawiam się w kolejce !

Habka pisze...

Piękne papiery, bardzo lubię takie kolory :)
http://malahabka.blogspot.com/2012/04/candy-u-uhk.html

beata pisze...

Cudne! też chcę

Jadwiga pisze...

Boskie te papierki- wzbudzają wyobraźnię i pobudzają pragnienie wejścia w ich posiadanie ;)

angel pisze...

Cudowne są, staję w kolejce:)

Edyta pisze...

Piękne papiery. Może mi się poszczęści.

Iselin pisze...

To ja też się zgłoszę, papiery są po prostu piękne.

Unknown pisze...

Piękne kolory!

MeridaZielona w Krainie Książek pisze...

gratuluję pięknej kolekcji, ustawiam się w kolejce

justysias7000 pisze...

I tutaj próbuję i powtórzę , że rewelacyjne są te papiery!';)

Joasiunia:) pisze...

Przecudna kolekcja! Mega energetyczna i poprawiająca nastrój:) Oj chciałoby się taką mieć:)

piedra preciosa pisze...

Niesamowita kolekcja!Mam szlaban na zakupy więc do 3 razy sztuka, może się uda :)

Lusilla pisze...

Papiery w moich ulubionych kolorach.Ustawiam się i kto wie,może szczęście mi dopisze.:)

gurka_krolowa pisze...

Azzurro, co za chwytliwa nazwa dla miłośników Italii :D nie mogę zatem przejść obojętnie koło takiej okazji :)

SCRAPmajka pisze...

Śliczne błękity i turkusy :) Pozdrawiam :)

Joanna pisze...

Papiery śliczne.Chętnie ustawię się w kolejce po nie.Pozdrawiam.

Katka pisze...

Przepiękna kolekcja :)

kacha pisze...

cudowności !!!chętnie spróbuje szczęścia.

elima pisze...

Ja też ustawię się w kolejce! Przepiękne te papiery!
elima-elima.blogspot.com

KLAUDIA-GR. pisze...

Przepiękne kolorki !!! Chętnie przygarnę :)

Sztuk Kilka pisze...

to ja też staję w kolejce :D

ewinka pisze...

To znaczy,że można się zapisać trzykrotnie na te cudne papiery.?
Jeśli tak ,to się zapisuję. Jeśli nie proszę mnie wykasować. Pozdrawiam.

Unknown pisze...

Zu zu zu Zussko Kochana - cóż to za cuda wymyśliłas. Kocham niebieskie papiery, równie mocno jak różowe - we wszystkich odcieniach ;o))
A jeszcze jak sa romantyczne.... to śnię o nich po nocach ;o))
Info o candy tu http://madzik-scrapuje.blogspot.com/2012/04/reklama-reklama-bezpatna-ale-chetnie.html

Gratuluje ci nowej kolekcji ;o))

Dziwolonk pisze...

Pięknie, pięknie. La strada ma pyszną fakturę!;) Gratuluję i dopisuję się do ogonka;)

Zuzik pisze...

Cudne niebieskości!
Chętnie przygarnę!
Pozdrawiam!:-)

jelonkaa - Ilona Wolnik pisze...

Nie da rady się powstrzymać, kolekcja jest niesamowita. Piękne!!!!

Kalina pisze...

Kolekcja jest obłędna, chętnie bym ją przygarnęła:)

Madziarrra pisze...

Przepiękne papiery! Spróbuję szczęścia :)

Megliken pisze...

Zusssko! Jesteś niesamowita! Następna GENIALNA kolekcja!

Ha_Be pisze...

Bosssskie! Ustawiam sie w kolejce :)

http://ryzmydloipowidlo.blogspot.com/2012/04/dobrze-ze-od-takich-sodyczy-nie-bola.html

Beakie pisze...

Piękne te papiery i piękne pocztówki z nich by były
Beakie@wp.pl

Beakie pisze...

Piękne te papiery i piękne pocztówki z nich by były
Beakie@wp.pl

Asio pisze...

Boska kolekcja!!! Gratuluję pomysłu :)
Info tu: http://made-by-asio.blogspot.com/2012/04/woskie-klimaty-candy-candy-candy.html

Tami pisze...

Staję w kolejce i tutaj, może mi się poszczęści :)
http://taminacodzien.blogspot.com/

anias pisze...

Już ją czuję :)
Pozdrawiam i gratuluję!
http://karteczkowoani.blogspot.com/2012/04/urodzinowo-liftowo.html

aa_dorota pisze...

Piękne papiery
Ustawiam się w kolejce

barbaratoja pisze...

Mało umiem , ale już wiem,że praca z pięknymi papierami jest łatwiejsza;-)
Oczywiście piszę się na nie.

ruda pisze...

chcę! koniecznie! a jak nie dostanę to i tak sobie kupię :p

Justt pisze...

oo, cudne! chciałabym :)

Madzik pisze...

Też je chcę:)

Panna Pandka pisze...

Są śliczne, nie mogę się zdecydować, który podoba mi się najbardziej! :D

Tanitta pisze...

Cudne kolory i wzory!!! ustawiam się w kolejce :)

WeriWell pisze...

bardzo ładna kolekcja :)

Unknown pisze...

Kolekcja śliczna, z chęcią bym ją przygarnęła :)

fasoolka pisze...

Przepiękna kolekcja!!! la strada mrrrr... :)

Ala M. pisze...

gratuluję kolejnej wspaniałej kolekcji!

Aleksandra P. pisze...

wspaniała! pogratulować:)

druga szesnaście pisze...

o rety... a miałam ograniczyć przypływ papierów do mojego domu...
nie-do-odparcia...

pasjerenaty pisze...

papiery śliczne i chęc ich posiadania też

Karkakg pisze...

ja również chętna, świetna kolekcja!

Marta W. pisze...

moje marzenie - poproszę :D hihi

Szara pisze...

To i ja szukam szczęścia i staję w kolejce :)

FojAga pisze...

Super papiery!

Sabina pisze...

Przecudne papierki, ustawiam sie w kolejce http://pasjesabiny.blogspot.com/

Agnieszka C. pisze...

Jakie cudne kolory :) zapisuję się :)

madebyviva pisze...

piękne! ustawiam się w kolejce! info już u mnie na blogu w bocznym pasku :-)

lucy z mazur pisze...

Piękne te papierki

Klaudia/Kszp pisze...

Och, uwielbiam te kolory! Zapisuję się :) http://kszp.blogspot.com/2012/04/candy-uhk.html

jola_zola pisze...

ja poproszę, ja:):):)
http://jolazola.blogspot.com/2012/04/275-kwiecien-plecien.html

Anonimowy pisze...

Piękne ! Ustawiam się w kolejce ;)

Irena Rysa Maciąg pisze...

zakochana staje w kolejce

Ewelina pisze...

Sliczne papiery! Nie wypada sie nie skusic!

Wanda pisze...

cudowna kolekcja z miłą chęcią się zapisuję:)pozdrawiam

Ela 17 pisze...

Ustawiam sie w kolejce,piekne papiery

Anula pisze...

Ja również spróbuję swojego szczęścia :)- papiery fantastyczne!!!

sylka pisze...

Spróbuję szczęścia tutaj :)

barbarahaft pisze...

fajnie byłoby wygrać...

zielony szpinakk pisze...

Śliczne te włoskie klimaty ...

Elunia pisze...

Prześliczne są te papiery - ustawiam się w kolejce - może szczęście się do mnie uśmiechnie :)

AgnieszkaD pisze...

chętnie dołączam do zabawy :)

Ola pisze...

Oj chciałabym miec:)

OliwkaEwka :) pisze...

zgłaszam się :)

etrala pisze...

o jezuniu jakie piekne te papiery ! bardzo chętna :)

tylko_ja pisze...

dołączę do kolejki, bo papierki śliczne:)

http://papierowa-vvia.blogspot.com/

Angie pisze...

świetne papiery! może tym razem się poszczęści? :)

Moniulica pisze...

Stanę w kolejce , może się poszczęści :)papiery przepiękne.

Boei pisze...

Ustawiam się, bo są śliczne;)

Marysia Kustusz pisze...

Prześliczne papiery!:)
I nazwy jakie ładne mają.;)
Dopisuję się.
Pozdrawiam!:)
http://zonaswojegomeza.blogspot.com

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Cudne! I w dodatku moje kolorki :)Piszę się z nadzieją, że wygram ;p

IWA pisze...

Niesamowite te niebieskości!

Ola (Ikemo) pisze...

Brawa dla projektantki! Świetne papiery :) Byloby milo je rozgościć u siebie :)

magdalenardo pisze...

Zgłaszam się też tu :)
www.magdalenardo.blogspot.com

Gratuluję! Papiery prześliczne!

Inka pisze...

ja bym bardzo chciała -te wzorki delikatne są bardzo Inkowe :)

Anek73 pisze...

Z ogromną radością!

http://anek73.blox.pl

mapowska pisze...

Ale piękne papiery! Gratuluję pomysłu :)
Ustawiam się po nie w kolejce :)

Asia pisze...

Cudne! Staję w kolejce

sikorka pisze...

Gratuluję pomysłu ;-) Piękna kolorystyka!!!

Zatem chcę i ja ;D

Janka pisze...

Staje w kolejce po te przepiekne papiery:)
Pozdrawiam

Lakuna pisze...

wow! szczęka mi do ziemi opadła z wrażenia. gratuluję pięknych papierów. muszę je po prostu mieć!

Muszelia pisze...

Piękna kolekcja... pachnie wakacjami :)

eva pisze...

Włoskie niebo w moich oczach, wloski błekit na kartach..Pasujemy do siebie. Grzecznie poprosze :)

Kaja pisze...

i ja się ustawiam i cierpliwie czekam na losowanie:)

rosse5 pisze...

Uwielbiam turkusy! Piękna kolekcja - brawo!

http://rosse5.blox.pl/html

Unknown pisze...

Oj jakie cudne papiery !!!
Oczywiście zgłaszam się !
Pozdrawiam :)
Agnieszka

Ludkasz pisze...

Świetne papierki, gratuluję!!!
I ustawiam się z nadzieją na nie;)

MILA25 pisze...

Ustawiam się w kolejce .
Pozdrawiam Mili

Evik pisze...

cudowne

MontanA pisze...

Nieśmiało ustawiam się na końcu bo tak wspaniałe papiery kuszą nieziemsko!

Magdalena pisze...

Dopisuję się do kolejki :)

Nastole pisze...

dopisuję się :)
podlinkowałam banerek u siebie http://na-stole-cos-z-niczego.blogspot.com/p/candy-i-wymianki.html

elpimpi pisze...

CUDO!!! Ja tez bardzo bardzo chcę! :-)

kasiamanufacture pisze...

piekne papiery :)

Tesa57 pisze...

Super papierki, też się zgłoszę\
tmacek@o2.pl

Tesa57 pisze...

super papierki, tez się zgłoszę i wracam na ten blog jeszcze raz się napatrzeć
tmacek@o2.pl

Izzi pisze...

bossska kolekcja włosko-hiszpańska nawet :)

Paolla pisze...

Przepiękna kolekcja w mojej ulubionej kolorystyce:)

Agnieszka pisze...

Ja również się zgłaszam, benerek na blogu ustawiłam i do obserwujących również dołączam!

FreubelFee pisze...

cudne:-) z checia sie zaopiekuje!

lemurkowa pisze...

papiery są boskie i grzechem byłoby się nie zgłosić na to candy - zgłaszam się więc i pozdrawiam :)

ewkaka19 pisze...

Z chęcią się ustawiam, chodź kolejka długa

wiola pisze...

Cudna kolekcja - ustawiam się i ja :-)

http://wiola-scrap.blogspot.com/2012/04/candy-w-uhk-gallery.html

żona programistry pisze...

jak pieknie bedzie sie prezentowac w moim albumie slubnym;] tak wiec biore udzial...

raeszka pisze...

Papiery są cudne, chętnie i ja spróbuję szczęścia w losowaniu :).

KaRoLaA pisze...

ZApisana i tu:]może akurat:] papiery-piękne!
http://mojascinkomania.blogspot.com/2012/04/nowosci-uhk-gallery.html

AgA pisze...

Piękne, trzeba spróbować :)

Angi pisze...

Jakie cuda! Chcę takie i to bardzo, bardzo, bardzo :)

scrapfantazje pisze...

wspaniałe papiery, z chęcią przygarnę:)

ADALIRA pisze...

Cudne papierki, moje kolorki.

Zussska pisze...

Bardzo dziękuję za Wasze miłe słowa i za tak liczny udział w candy!
:*

80 cupcakes pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
80 cupcakes pisze...

Mały Czech dziękuje Zusssce! Podlasie pozdrawia Mazowsze!!!