piątek, 13 kwietnia 2012

AZZURRO - candy


Hurra Azzurro już wydrrukowane! Czyli nowa kolekcja papierów UHK Gallery :D
Oto poszczególne papierki z kolekcji:

La Strada

Matrimonio

Iris

Primavera

Cielo

Nuvola
I do kompletu dwa rodzaje paseczków:

I w związku z premierą papierków ekspresowe candy u mnie (do najbliższej niedzieli 15go kwietnia, do godziny 20:00) i bliźniacze candy u UHK'a i na UHK Gallery Inspiracje! Chętnych zapraszam do zostawienia komentarza pod tym postem oraz informacji o candy na swoim blogu. I życzę powodzenia!
:*

P.S. Bardzo bardzo bardzo dziękuję Małemu Czechowi za nawymyślanie mi po włosku. Nazw :)

139 komentarzy:

Monika Mróz pisze...

To ja baaardzo chętnie przygarnę pod dach:))

Lidka pisze...

Druga w kolejce. Do trzech razy sztuka :)
Przepiękne te papiery, cudo

Ciri pisze...

Po prostu muszę się zgłosić, bo papiery są przepiękne!

sylwik pisze...

ja chcę, ja! :D

Nordstjerna pisze...

I ja też :)

Aśko pisze...

fiu fiu... :) chcę je już zmacać i ciachać!

Anilewe pisze...

Świetne papiery, ustawiam się więc w kolejce i liczę na szczęście!

Gunnila pisze...

Śliczne papierki, mam nadzieję, ze będą równie popularne jak poprzednie albo jeszcze bardziej!

Młoda Kobieta pisze...

Jest genialna i cudowna!! w mojej ukochanej kolorystyce! Super :* ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście w losowaniu! :D

martenka pisze...

Piękne są! :) Ustawiam się w kolejce :)

Pasjoneria pisze...

Ogromnie mi przypadła do gustu ta kolekcja, a że lubię 13 więc może przyniesie mi szczęście :)

pasjabelki pisze...

mmmm marzę o tych papierkach :)

Lili pisze...

ustawiam się, bo są cudowne:) najpiękniejsze ze wszystkich !

Natolin pisze...

gratuluję kolekcji - kolory ma nieziemskie! :)

lilavati pisze...

ale cudne papierki! prędzej czy później i tak do mnie trafią:)

perelka111 pisze...

super papierki,,chetnie je przygarnełabym:)))

Peninia pisze...

I ja też się dopiszę:))Cudowne!

scrapy_beaty pisze...

Są cudne !! Ustawiam się w kolejce !

Habka pisze...

Piękne papiery, bardzo lubię takie kolory :)
http://malahabka.blogspot.com/2012/04/candy-u-uhk.html

beata pisze...

Cudne! też chcę

Jadwiga pisze...

Boskie te papierki- wzbudzają wyobraźnię i pobudzają pragnienie wejścia w ich posiadanie ;)

angel pisze...

Cudowne są, staję w kolejce:)

edyta350 pisze...

Piękne papiery. Może mi się poszczęści.

Iselin pisze...

To ja też się zgłoszę, papiery są po prostu piękne.

Monika pisze...

Piękne kolory!

samara84 pisze...

gratuluję pięknej kolekcji, ustawiam się w kolejce

justysias7000 pisze...

I tutaj próbuję i powtórzę , że rewelacyjne są te papiery!';)

Joasiunia:) pisze...

Przecudna kolekcja! Mega energetyczna i poprawiająca nastrój:) Oj chciałoby się taką mieć:)

piedra preciosa pisze...

Niesamowita kolekcja!Mam szlaban na zakupy więc do 3 razy sztuka, może się uda :)

Lusilla pisze...

Papiery w moich ulubionych kolorach.Ustawiam się i kto wie,może szczęście mi dopisze.:)

guru_krolowa pisze...

Azzurro, co za chwytliwa nazwa dla miłośników Italii :D nie mogę zatem przejść obojętnie koło takiej okazji :)

scrapmajka pisze...

Śliczne błękity i turkusy :) Pozdrawiam :)

asiula pisze...

Papiery śliczne.Chętnie ustawię się w kolejce po nie.Pozdrawiam.

Katka pisze...

Przepiękna kolekcja :)

kacha pisze...

cudowności !!!chętnie spróbuje szczęścia.

elima pisze...

Ja też ustawię się w kolejce! Przepiękne te papiery!
elima-elima.blogspot.com

KLAUDIA-GR. pisze...

Przepiękne kolorki !!! Chętnie przygarnę :)

sztuk kilka pisze...

to ja też staję w kolejce :D

ewinka pisze...

To znaczy,że można się zapisać trzykrotnie na te cudne papiery.?
Jeśli tak ,to się zapisuję. Jeśli nie proszę mnie wykasować. Pozdrawiam.

Madzik pisze...

Zu zu zu Zussko Kochana - cóż to za cuda wymyśliłas. Kocham niebieskie papiery, równie mocno jak różowe - we wszystkich odcieniach ;o))
A jeszcze jak sa romantyczne.... to śnię o nich po nocach ;o))
Info o candy tu http://madzik-scrapuje.blogspot.com/2012/04/reklama-reklama-bezpatna-ale-chetnie.html

Gratuluje ci nowej kolekcji ;o))

Dziwolonk pisze...

Pięknie, pięknie. La strada ma pyszną fakturę!;) Gratuluję i dopisuję się do ogonka;)

Zuzik pisze...

Cudne niebieskości!
Chętnie przygarnę!
Pozdrawiam!:-)

jelonkaa - Ilona Wolnik pisze...

Nie da rady się powstrzymać, kolekcja jest niesamowita. Piękne!!!!

kalina1984 pisze...

Kolekcja jest obłędna, chętnie bym ją przygarnęła:)

Madziarrra pisze...

Przepiękne papiery! Spróbuję szczęścia :)

Megliken pisze...

Zusssko! Jesteś niesamowita! Następna GENIALNA kolekcja!

Ha_Be pisze...

Bosssskie! Ustawiam sie w kolejce :)

http://ryzmydloipowidlo.blogspot.com/2012/04/dobrze-ze-od-takich-sodyczy-nie-bola.html

Beakie pisze...

Piękne te papiery i piękne pocztówki z nich by były
Beakie@wp.pl

Beakie pisze...

Piękne te papiery i piękne pocztówki z nich by były
Beakie@wp.pl

Asio pisze...

Boska kolekcja!!! Gratuluję pomysłu :)
Info tu: http://made-by-asio.blogspot.com/2012/04/woskie-klimaty-candy-candy-candy.html

Tami pisze...

Staję w kolejce i tutaj, może mi się poszczęści :)
http://taminacodzien.blogspot.com/

anias pisze...

Już ją czuję :)
Pozdrawiam i gratuluję!
http://karteczkowoani.blogspot.com/2012/04/urodzinowo-liftowo.html

aa_dorota pisze...

Piękne papiery
Ustawiam się w kolejce

barbaratoja pisze...

Mało umiem , ale już wiem,że praca z pięknymi papierami jest łatwiejsza;-)
Oczywiście piszę się na nie.

ruda pisze...

chcę! koniecznie! a jak nie dostanę to i tak sobie kupię :p

Justt pisze...

oo, cudne! chciałabym :)

Madzik pisze...

Też je chcę:)

Panna Pandka pisze...

Są śliczne, nie mogę się zdecydować, który podoba mi się najbardziej! :D

Tanitta pisze...

Cudne kolory i wzory!!! ustawiam się w kolejce :)

WeriWell pisze...

bardzo ładna kolekcja :)

Asia asiscrapki pisze...

Kolekcja śliczna, z chęcią bym ją przygarnęła :)

fasoolka pisze...

Przepiękna kolekcja!!! la strada mrrrr... :)

CarmenAlice pisze...

gratuluję kolejnej wspaniałej kolekcji!

Aleksandra P. pisze...

wspaniała! pogratulować:)

druga szesnaście pisze...

o rety... a miałam ograniczyć przypływ papierów do mojego domu...
nie-do-odparcia...

pasjerenaty pisze...

papiery śliczne i chęc ich posiadania też

karka00 pisze...

ja również chętna, świetna kolekcja!

far.focle pisze...

moje marzenie - poproszę :D hihi

Szara pisze...

To i ja szukam szczęścia i staję w kolejce :)

FojAga pisze...

Super papiery!

Sabka pisze...

Przecudne papierki, ustawiam sie w kolejce http://pasjesabiny.blogspot.com/

niebieskości pisze...

Jakie cudne kolory :) zapisuję się :)

viva pisze...

piękne! ustawiam się w kolejce! info już u mnie na blogu w bocznym pasku :-)

lucy z mazur pisze...

Piękne te papierki

Klaudia/Kszp pisze...

Och, uwielbiam te kolory! Zapisuję się :) http://kszp.blogspot.com/2012/04/candy-uhk.html

jola_zola pisze...

ja poproszę, ja:):):)
http://jolazola.blogspot.com/2012/04/275-kwiecien-plecien.html

Mika pisze...

Piękne ! Ustawiam się w kolejce ;)

Rysa pisze...

zakochana staje w kolejce

Ewelina pisze...

Sliczne papiery! Nie wypada sie nie skusic!

Wanda pisze...

cudowna kolekcja z miłą chęcią się zapisuję:)pozdrawiam

Ela 17 pisze...

Ustawiam sie w kolejce,piekne papiery

Anula pisze...

Ja również spróbuję swojego szczęścia :)- papiery fantastyczne!!!

sylka pisze...

Spróbuję szczęścia tutaj :)

barbarahaft pisze...

fajnie byłoby wygrać...

zielonyszpinakk pisze...

Śliczne te włoskie klimaty ...

Elunia pisze...

Prześliczne są te papiery - ustawiam się w kolejce - może szczęście się do mnie uśmiechnie :)

AgnieszkaD pisze...

chętnie dołączam do zabawy :)

Ola pisze...

Oj chciałabym miec:)

OliwkaEwka :) pisze...

zgłaszam się :)

etrala pisze...

o jezuniu jakie piekne te papiery ! bardzo chętna :)

vvia pisze...

dołączę do kolejki, bo papierki śliczne:)

http://papierowa-vvia.blogspot.com/

Angie pisze...

świetne papiery! może tym razem się poszczęści? :)

Moniulica pisze...

Stanę w kolejce , może się poszczęści :)papiery przepiękne.

Boei pisze...

Ustawiam się, bo są śliczne;)

żona swojego męża pisze...

Prześliczne papiery!:)
I nazwy jakie ładne mają.;)
Dopisuję się.
Pozdrawiam!:)
http://zonaswojegomeza.blogspot.com

Galaxia pisze...

Cudne! I w dodatku moje kolorki :)Piszę się z nadzieją, że wygram ;p

IWA pisze...

Niesamowite te niebieskości!

Ola (Ikemo) pisze...

Brawa dla projektantki! Świetne papiery :) Byloby milo je rozgościć u siebie :)

magdalenardo pisze...

Zgłaszam się też tu :)
www.magdalenardo.blogspot.com

Gratuluję! Papiery prześliczne!

Inka pisze...

ja bym bardzo chciała -te wzorki delikatne są bardzo Inkowe :)

Anek73 pisze...

Z ogromną radością!

http://anek73.blox.pl

mapowska pisze...

Ale piękne papiery! Gratuluję pomysłu :)
Ustawiam się po nie w kolejce :)

Asia pisze...

Cudne! Staję w kolejce

sikorka w akcji pisze...

Gratuluję pomysłu ;-) Piękna kolorystyka!!!

Zatem chcę i ja ;D

janya pisze...

Staje w kolejce po te przepiekne papiery:)
Pozdrawiam

Lakuna pisze...

wow! szczęka mi do ziemi opadła z wrażenia. gratuluję pięknych papierów. muszę je po prostu mieć!

Muszelia pisze...

Piękna kolekcja... pachnie wakacjami :)

evi pisze...

Włoskie niebo w moich oczach, wloski błekit na kartach..Pasujemy do siebie. Grzecznie poprosze :)

Kaja pisze...

i ja się ustawiam i cierpliwie czekam na losowanie:)

rosse5 pisze...

Uwielbiam turkusy! Piękna kolekcja - brawo!

http://rosse5.blox.pl/html

Fabryka klimatów pisze...

Oj jakie cudne papiery !!!
Oczywiście zgłaszam się !
Pozdrawiam :)
Agnieszka

Ludkasz pisze...

Świetne papierki, gratuluję!!!
I ustawiam się z nadzieją na nie;)

MILA25 pisze...

Ustawiam się w kolejce .
Pozdrawiam Mili

Evik pisze...

cudowne

MontanA pisze...

Nieśmiało ustawiam się na końcu bo tak wspaniałe papiery kuszą nieziemsko!

Magdalena pisze...

Dopisuję się do kolejki :)

Nastole pisze...

dopisuję się :)
podlinkowałam banerek u siebie http://na-stole-cos-z-niczego.blogspot.com/p/candy-i-wymianki.html

elpimpi pisze...

CUDO!!! Ja tez bardzo bardzo chcę! :-)

kasiamanufacture pisze...

piekne papiery :)

Tesa57 pisze...

Super papierki, też się zgłoszę\
tmacek@o2.pl

Tesa57 pisze...

super papierki, tez się zgłoszę i wracam na ten blog jeszcze raz się napatrzeć
tmacek@o2.pl

Izzi pisze...

bossska kolekcja włosko-hiszpańska nawet :)

Paolla pisze...

Przepiękna kolekcja w mojej ulubionej kolorystyce:)

Erita pisze...

Ja również się zgłaszam, benerek na blogu ustawiłam i do obserwujących również dołączam!

FreubelFee pisze...

cudne:-) z checia sie zaopiekuje!

lemurkowa87 pisze...

papiery są boskie i grzechem byłoby się nie zgłosić na to candy - zgłaszam się więc i pozdrawiam :)

ewkaka19 pisze...

Z chęcią się ustawiam, chodź kolejka długa

wiola pisze...

Cudna kolekcja - ustawiam się i ja :-)

http://wiola-scrap.blogspot.com/2012/04/candy-w-uhk-gallery.html

żona programistry pisze...

jak pieknie bedzie sie prezentowac w moim albumie slubnym;] tak wiec biore udzial...

raeszka pisze...

Papiery są cudne, chętnie i ja spróbuję szczęścia w losowaniu :).

KaRoLaA pisze...

ZApisana i tu:]może akurat:] papiery-piękne!
http://mojascinkomania.blogspot.com/2012/04/nowosci-uhk-gallery.html

AgA rajdlaoczu pisze...

Piękne, trzeba spróbować :)

Angi pisze...

Jakie cuda! Chcę takie i to bardzo, bardzo, bardzo :)

szafirek pisze...

wspaniałe papiery, z chęcią przygarnę:)

Matilde pisze...

Śliczności!

ADALIRA pisze...

Cudne papierki, moje kolorki.

Zussska pisze...

Bardzo dziękuję za Wasze miłe słowa i za tak liczny udział w candy!
:*

Cześ pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Cześ pisze...

Mały Czech dziękuje Zusssce! Podlasie pozdrawia Mazowsze!!!